Paus

Har haft så otroligt mycket annat för mig än att blogga på den här bloggen. Hur som helst så får ni här lite inspirationsbilder från några av de rätter jag lagat och inte orkat blogga om. Det är så att jag blivit antagen till ett program för au pairer så innan jag blev antagen har jag haft fullt upp med att skriva ansökan och varit på intervjuer och informationsmöten osv osv. Men nu är det bara matchningsprocessen kvar vilket man aldrig kan veta hur lång tid den tar. Allt från ett par dagar till veckor och månader. Ja, i värsta fall upp till ett halvår. Så Det är vad all min energi har gått åt på de senaste två veckorna. Men snabbt och smidigt har det gått, trots allt skrivande och pratande på engelska. Är väldigt motiverad nu och känner att det här är verkligen det jag vill! Ett år (eller längre) i USA. Följ min resa före, under och efter tiden i USA på aupairbloggen.blogspot.se. Ja, jag har gått över till blogger, eller blogspot eller vad det nu heter. Tycker det fungerar mycket snabbare, smidigare och man får ut så mycket mer info om sin statistik. Men självklart har jag fortfarande kvar matbloggen. Kram.
Hemmagjord linsburgare med potatisklyftor och keso.
Kycklingsallad med hemmagjord currysås.
Tonfiskrullar med ägg -och tonfiskröra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0